Duha

Kuva: Sanni Saarinen
Hei, olen Duha, varissuolainen kaikin puolin. Asun Valpuri Innamaan kadulla ja käyn töissä Yhdessä-yhdistyksessä. Minussa on Varissuon mentaliteetti: jos en ole ihan selviytyjä, niin ainakin henkiinjäänyt.
Elämäntieni on ollut kuoppaisa. Jos se olisi kulkenut suoraan saavutuksesta toiseen, en varmaan olisi niin iloinen siitä, mitä olen nyt: sattumalta yhdistystyöhön päätynyt kielitieteilijä.
Ikä on vapauttanut miellyttämisen tarpeesta, ja minut tunnetaankin ihmisenä, joka epäilee kaikkea ja vastustaa tyhjää puhetta, varsinkin jos se tulee setämiesten suusta.
Tässä blogissa tehtäväni on olla ilonpilaaja. Kirjoitan kaikesta siitä, mikä maailmassa on mielestäni pielessä. Kun saan kaiken sanottua, minun ei toivoakseni aikanaan hoivakodissa tarvitse kiroilla lakkaamatta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti