![]() |
| Kuva: Sanni Saarinen |
Hei,
olen Duha, varissuolainen kaikin puolin. Asun Valpuri Innamaan kadulla
ja käyn töissä Yhdessä-yhdistyksessä. Minussa on Varissuon
mentaliteetti: jos en ole ihan selviytyjä, niin ainakin henkiinjäänyt.
Elämäntieni
on ollut kuoppaisa. Jos se olisi kulkenut suoraan saavutuksesta
toiseen, en varmaan olisi niin iloinen siitä, mitä olen nyt: sattumalta
yhdistystyöhön päätynyt kielitieteilijä.
Ikä
on vapauttanut miellyttämisen tarpeesta, ja minut tunnetaankin
ihmisenä, joka epäilee kaikkea ja vastustaa tyhjää puhetta, varsinkin
jos se tulee setämiesten suusta.
Tässä
blogissa tehtäväni on olla ilonpilaaja. Kirjoitan kaikesta siitä, mikä
maailmassa on mielestäni pielessä. Kun saan kaiken sanottua, minun ei
toivoakseni aikanaan hoivakodissa tarvitse kiroilla lakkaamatta.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti