![]() |
| Kuva: Sanni Saarinen |
Minä olen Tiia, ja työskentelen Varissuolla. Olen vuonna
2012 valmistunut sosionomi (AMK), jota kotona odottavat kissa, koira ja mies.
Aikaisempaa bloggauskokemusta minulla on vuosien takaa, kun
kirjoitin omaa harrasteblogiani. Olen myös kirjoittanut paljon fiktiota ja
runoja aikoinaan. Kirjoittamisharrastus on jäänyt vähemmälle opiskelujen ja
töiden tultua kuvioihin.
Koiran kanssa tärkein harrastus on metsässä lenkkeily. On
ihanaa löytää uusia paikkoja hyvinkin läheltä asutusta, minne ei kuulu mikään
moottorin ääni eikä ketään tule polulla vastaan.
Antamalla tekohengitystä kirjoitusharrastukselleni olen
samalla kiinnostunut valokuvaamisesta. Haluan oppia perusasioita
valokuvaamisesta ja järjestelmäkameran käytöstä.
Kirjoitukseni tulevat olemaan pohtivia katsauksia elämässäni
kohtaamiini ajankohtaisiin asioihin.

Hei Tiia:)
VastaaPoista