Nyt ryhmät ovat kohta alkamassa Yhdessä-yhdistyksessä,
ja paljon on luvassa (kielikursseja, kokkikerhoa, hengailua, tapahtumia…).
Huomenna on Capoeiran esittely ja treeni ammattimaisen opettajan kanssa. Vaihtelua
ja seikkailua elämään!
Kokkikerhossa tuodaan maailman
maut pöydälle, ja minä aloitan tällä kaudella espanjalaisittain. Espanjassa on herkullisia
ja terveellisiä kylmiä keittoja, niin kuin esim. gazpacho, salmorejo (paksumpi
versio gazpachosta), kylmä valkosipulikeitto ja kylmä mantelikeitto muun muassa.
Ne ovat meidän gastronominen rikkautemme, jonka nyt haluan esitellä Varissuolla.
Paljon muutakin on luvassa: tällä
kaudella Varissuo tekee taidetta. Voit osallistua Varissuo 2.0 -projektiimme kirjoittamalla
runoja, bloggaamalla ja osallistumalla erilaisiin työpajoihin. Tiimissä on kolme
erinomaista taiteilijaa: runoilija Tommi Parkko, valokuvataiteilija Sanni
Saarinen ja medianomi/sanataideohjaaja Veera Lehtola.
Radio projekti voi kiinnostaa
sinua, jos haluat saada oman äänesi kuulumaan. Meidän yhteisöradioon voi tulla
kuka tahansa puhumaan eri aiheista. Tähän mennessä on puhuttu innokkaasti musiikista,
kielistä, matkailusta ja totta kai Varissuosta.
Mahdollisuuksia ovat monta, ja
sinä päätät, millä tavalla olet osa siitä rikkautta mitä Varissuo meille tarjoaa.
Tervetuloa Yhdessä-yhdistykseen!
- Carmen

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti